Yoggies.gr

E-shop

Τρόποι αποστολής

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από website μας, www.yoggies.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους αποστολής:

  1. Αποστολή μέσω Courier Easy Mail με χρέωση από 2,90€
  2. Αποστολή μέσω Courier Center με χρέωση από 2,90€
  3. Αποστολή μέσω Courier ΑCS με χρέωση από 4,20€ (δεν εξυπηρετεί όλους τους προορισμούς)
  4. Αποστολή με BoxNow με χρέωση 2,00€ (για παραγγελίες άνω των 45€ είναι δωρεάν)
  5. Αποστολή μέσο ΚΤΕΛ (κατόπιν συνεννόηση)
  6. Αποστολή με Mεταφορική εταιρία (κατόπιν συνεννόηση)
  7. Δωρεάν παράδοση εντός Πάτρας για αγορές από 25€ και πάνω την ίδια μέρα 
  8. Δωρεάν παραλαβή* από το κατάστημα YOGGIES στην διεύθυνση Ρήγα Φεραίου 39, Πάτρα, Τ.Κ. 26223

*Οι παραλαβές από το κατάστημα γίνονται βάση ωραρίου του καταστήματος. (Δευτέρα & Τετάρτη 10.00 – 16.00, Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10.00 – 18.00, Σάββατο 10.00 – 14.30)

  • Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ 24%, ενώ το www.yoggies.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
  • Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν έξτρα χρεώσεις που δύνανται να προκύψουν από διαφορές στην ισοτιμία, εκτελωνισμούς, εισαγωγικούς δασμούς, περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

 

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ο χρόνος αποστολής είναι από 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Ο χρόνος παράδοσης με την courier εξαρτάται από την συγκεκριμένη μεταφορική.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ κατά την παραλαβή από την Courier

  • Μόλις παραλάβετε μια αποστολή από εμάς, σας συνιστούμε να ελέγξετε αμέσως το πακέτο.
  • Εάν σας φαίνεται το πακέτο ακέραιο (υγρό, πολύ σκισμένο κ.λ.π.), επιστρέψτε αμέσως το δέμα στον μεταφορέα και μην το αποδεχτείτε.
  • Ο μεταφορέας υποχρεώνεται να συντάξει μαζί σας μια αναφορά παραπόνου και να κρατήσει δεχτεί πίσω το δέμα.
  • Σας συνιστούμε να μην αποδεχτείτε μια τέτοια αποστολή από τον μεταφορέα, διότι εάν παραπονεθείτε για τη ζημιά “αργότερα”, δε θα έχουμε δυστυχώς καμία δυνατότητα να διεκδικήσουμε οτιδήποτε από τον μεταφορέα.
  • Αυτό συμβαίνει επειδή θα έχουν ήδη την υπογραφή σας με την οποία δηλώσατε ότι  “το δέμα  παραλήφθηκε χωρίς ελαττώματα”.